Forum opdatering + Nyt Layout.
29 indlæg
• Side 1 af 3 • 1, 2, 3
|
Jeg har uploadet et nyt layout som jeg håber falder i god jord hos jer.
Blev du hjulpet ? -Husk at anbefale MultiSports-Forum.dk andre steder...
Min Time Trial bike: BMC TM01 - Min Road Bike: Cervélo S2 ![]() |
|
Cat H4 ![]()
Tilmeldt: 30. jan 2008, 11:02 Geografisk sted: 9000 Mit VÃ¥ben: Scott: Plasma Pro & CR1 |
Ser lækkert ud, mange tak for indsatsen...
|
|
kan man ikke vælge et andet layout hvor "medlemmet" står til venstre?
|
|
Nej desværre ikke mere. Jeg har valgt at der fremover kun skal være et layout. For når der kommer nye versioner af forumet, så er der kun et layout som skal rettet til. Det er for stort et arbejde at rette 3 layout. Dette layout har så den mulighed at man kan vælge andre farve-skema på forumet. Det vil komme lidt flere farver i fremtiden. ----edit---- Fandt lige ud af hvordan jeg nemt flyttede medlemmer til venstre side, KennethC Blev du hjulpet ? -Husk at anbefale MultiSports-Forum.dk andre steder...
|
Ser godt ud... Nice work Med Sportslig Hilsen
Lars Ravnholdt Frederiksen |
|
|
Kanont!! takker (og håber ikke alle andre var tilfredse med det var i højre side )
|
|
|
hov, tror ikke den vil anvende smilies?
|
|
Cat H3 ![]()
Tilmeldt: 27. aug 2009, 20:43 Min klub: ACK Favorit Sport: Triathlon Mit VÃ¥ben: Planet X stealth PRO |
Super layout. Fedt, at du vil brugen tiden på denne fede side.
-Søren |
|
HVis nogle af jer heller vil bruge det gamle indtil dette her kommer til at køre 100%, så kan i ændret det i Boardindstillinger
Blev du hjulpet ? -Husk at anbefale MultiSports-Forum.dk andre steder...
|
|
Jeg kunne godt tænke mig at knappen "aktive emner" findes på alle sider. Det er den knap jeg bruger hver gang jeg er på forummet. Den var på alle sider i det gamle layout. Det er lettere at komme tilbage til oversigten over nye emner med en sådan knap nær man f.eks. har besvaret et emne.
|
|
29 indlæg
• Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Tilbage til Sportsbeklædning osv